6 Temmuz 2017 Perşembe

Kendine değer ver

Bugüne kadar insanın kendini sevmesi,kendine değer vermesi adı altında pek çok yazı okudum, pek çok motivasyon konuşması izledim fakat hiç biri  şunun kadar etkili olmadı ;

''İnsan kendine dışardan bakmaya başladığı zaman kendi içini görmeyi bırakır ve buna rağmen başkalarının onun içine bakmasını bekler işte bu derin bir yalnızlık ve yoksunluk hissine neden olur. Kendine dışardan bakan insanlar bir başkasının içini nasıl görebilir? Göremez.

Senin kendine baktığın yer, başkalarınında sana baktığı yerdir.

Sen baktığın yerden ne görüyorsan bir başkası da senin gördüklerini görür. Kendine bakmak böyle bir şey. ''


Ders arasında medium da gezerken rastgele okuduğum bloglardan birinde  dikkatimi çeken bu satırlar  Kendime eğilmem de, kendimi tanımamda önemli bir mihenk taşı oldu, sonrasında kendime sorular sordum ve o sorulara cevaplar aradım  ve bulduğum sorulara verdiğim cevaplar bende büyük etki etti

İnsanlardan kendim adına daha az şey bekler oldum, aslında problemlerimin insanlardan değil kendimden kaynaklandığı kanısına vardım. ve kendime daha az değer verdiğim sonucuna ulaştım Sözün özü kendim ile baya hesaplaştım, bu hesaplaşma sonucunda ise kendime daha fazla değer verir oldum, kendim adına yaptığım şeylerin sayısı arttı ve haliyle yaşam enerjim de bununla doğru orantılı olarak arttı bende haliyle sizinle paylaşmak istedim umarım size de faydası olur. 

Hiç yorum yok: