6 Ekim 2016 Perşembe

Kendinize Bir Şans Verin


Kendine hiç acımayan, dolayısıyla hiç şans vermeyen biri olarak bu başlıkta yazı yazmak ne kadar mantıklı olur bilmiyorum fakat siz benim gibi olmayın diye yazıyorum bunları
 Not : Bu yazı acı hayat tecrübeleri içerir,

Hayatta çoğu konuda cesur oldum. Cesaret denilen şeyin TDK da ki karşılığını tam olarak taşıyorum diyebilirim.  Taşıdığım bu cesaret tabi ki de kas gücü değil fakat  çok az şey korkutuyor şu hayatta beni, Bunlardan biride gönül işleri

 kendime çoğu konuda şans verdim fakat aşk konusunda çok katı davrandım. Hayatın her anlamında, yaşamın tüm evrelerinde acaba sorularına cevap arayan ben ; Gönül işlerine gelince bir hitler, bir musollini kesildim. Çok faşist davrandım  kendime, hata yapmamalı gönül oyunlarına düşmemeliydim, Çünkü emindim kendimden  doğru kişiyi bulmam yakında ve ben otursam dahi doğru kişi gelip beni bulacaktı sonuç itibariyle olmadı efendim ne ben beklemekten vazgeçtim nede o doğru kişi gelip beni buldu.. Hem mutlak doğru diye bir şey var mıydı ? yada mutlak doğru insan kişisi ?

Fazla uzatmak istemiyorum ama uzuyor.. Bir gün ben bu konuyu sevdiğim bir abiye açtım. Öncesinde de bana gönül işleri nasıl gidiyor diye sormuştu..


Abi dedim bende bir sorun var.. doğru kişiyi bekliyorum. fakat o doğru kişi gelmiyor..

Yiğido derdi bana yine derinden alarak nefesi girdi konuya : Ahh be yiğido sen hep  gülü bekliyorsun. Bu esnada etrafında açan papatyaları görmüyor, beklediğin gül uğruna onların solup gitmesine izin veriyor, göz yumuyorsun..

İlk zamanlarda bu sözler bana hiç bir şey ifade etmiyordu fakat.. son zamanlarda tam da ruh halimi anlatan kelimelere dönüştü..

Doğru kişi olayına geri dönecek olursak ;  Bu gönül işlerinde korkağım ben sayın dostlar, kendime bir takım duvarlar örüyor bu duvarların arkasına sığınıyorum ve aradan zaman geçiyor  ördüğüm bu duvarlar tepeme yıkılıyor.. Sonuç ; elde pek bir şey kalmıyor.
                 Kalan şeyler ise ;  Hayal kırıklıkları + yazılan sayfalarca yazılar + şarkılar v.s

Sonuç itibariyle dostlarım ; Siz siz olun kendinize şans verin, Özellikle gönül konularında bırakın hata yapın, bırakın gönlünüz acısın, bu konularda fevri olun lütfen ama lütfen arkanıza döndüğünüzde kendinize keşke şöyle şöyle yapsaydım demeyin.. çünkü o zaman  acıyan gönülün acısını hiç bir ağrı kesici bastırmıyor.

Bırakın Sonrasını düşünmeyin. Bırakın pek çok sorunlarınız olsun. Bırakın  çoğu konuda zıt düşün ama lütfen Okyanus da boğulmanın şerefini yaşayın.. Bırakın derelerde boğulmak tatlı su balıklarına özgün olsun.. Büyük oynayın.. Büyük kaybedin.. Ve kendinize Şans vermekten çekinmeyin..







Hiç yorum yok: