21 Ocak 2016 Perşembe

Yalnızlar yalnızlarımız

Geçen tv izliyordum x kanalının y sunucusu kişi başına düşen milli gelirden bahsediyordu birden aklıma hiç onemsenmeyen ama ülkemizin asıl problemi olan yalnızlar geldi. Yalnızlar, yalnızlarımız

Sahi bu Coğrafya da Km başına ne kadar yalnızlık düşüyor hiç merak ettiniz mi ? Bence çok düşüyor, hatrı sayılır bir çokluk bu,  hatta 3 tarafımız denizler ile 4 tarafımız yalnızlıklarla doludur bizim.

Aslında bakmayın yalnızlıktan şikayet ettiğimize, Orta Asya'dan bugüne alışkın ve aşığız yalnız olmaya diğer bir tabirle yalnızlık bizde ata sporu

Ne demiş abilerin abisi Cemal abi göçebe şiirinde " Ben neredeysem yalnızlığın başkenti orasıdır"  

O kadar sevmiş o kadar benimsemiş ve o kadar önemsemişiz ki yalnız olmayı alışkanlık haline gelmiş bizlerde, şarkılar yazmışız onlara  

Ve ne zaman yalnızlığımızı  aldatmaya kalksak o bi şekilde bizi kendine çekmiş ve yine kazanan o olmuş 

Siz hiç çayın yalnızlığa iyi gelen tarafını bilirmisiniz?  Ben bilirim..
tam olarak anlatmak istediğim bu fotoğraf sayın okur o esnada fonda Sezen Aksu çalıyor ve ben bunları yazıyordum .


O değil de bu coğrafyanın yalnızlıkları bile bir başka be 

Neyse efendiler benim yazacaklarım bu kadar gitmeden son olarak şunları söylemek isterim ki Sizde Çevrenizde ki yalnızlari görün ve önemseyin onlar için kapıya kapların içine artan ufak sevgi parçalarınızı koyun onları kaderlerine terk etmeyin..




Hiç yorum yok: