14 Ocak 2016 Perşembe

Hiç bir şeye karşı hiç bir şey hissetmemek

Fonda güzel şarkılar çalarken daha çok bağırmak istiyor insan, daha çok yazmak, daha çok anlatmak ve dertlenmek.. Herkesin sırf güzel şarkılara eşlik ederken boşta kalmamak için çözüme kavuşturmadığı bir kaç derdi vardır mesela yoksa 
Zeki Müren sende başını alıp gitme derken yada Ahmet Kaya hep sonradan derken yakışır mı dertsiz olmak.. Dertsizlik büyük derttir hem..
   
      Bu yazıyı nasıl tamamlamam konusunda en ufak bir fikre sahip değilim sayın okur, yazdıklarımın edebi yada sosyolojik olarak bir değerinin olmadığının da bilincindeyim  ama idare et be... çok doluyum ve yetmiyor kağıtlar

   Ne oldu sevgili yazar Karadeniz'de gemilerin mi battı ? Sevgilinden mi ayrıldın demedigini duyar gibiyim... desen zaten şaşırdım... çok hayirsizsin be okur...  Neyse bakma bana iyiyim ben.. sadece kendimi fazlasıyla boşlukta hissediyorum neden bilmiyorum  ama yalnızlıkta sıkıyor bu sıralar.. yeni bir ilişki de değil aradığım.. ne o zaman bu duygu ? Ölüyormuyum acaba.. yada ölmüsümdür belki.. salak bi edebiyat dergisinde  okumuştum geçen  hiç bir şeye karşı hiç bir şey hissetmemek ölümün habercisiymiş neyse ne efendim yeter bu kadar.. gideyim de hiç bir şeye karşı hiç bir şey hissetmeye devam edeyim..

Hiç yorum yok: